Purnell wins in court

An appeal against the $150,000 award of damages made to Tony Purnell in his claim for libel against BusinessF1 Magazine and its editor Tom Rubython has been rejected. Purnell was awarded the money in May last year, the jury deciding to overrule the judge's suggestion of damages between $50,000 and $120,000.

Purnell says that that the money will be paid into an educational charity established in honour of Formula 1 engineer, Harvey Postlethwaite.

Follow grandprixdotcom on Twitter

Print News Story